U bent huurder van een woningcorporatie. Dit betekent dat u wel een melding bij de gemeente kunt doen maar wij handhaven hier niet op.
Meld uw klacht -wanneer het gaat over uw eigen woonruimte- daarom ook bij uw woningcorporatie. Zij hebben daar een interne klachtenprocedure voor (op grond van artikel 55b van de Woningwet).
U kunt als u wilt bijlagen toevoegen die de situatie duidelijker maken (foto’s, documenten zoals huurcontracten, e-mails, brieven)